Yeni Ganimetler Bitenler Falan Filan

Her ne kadar free shop ile Alman kozmetikcilerin fiyat farki cok olmasa da freeshoptab biten clarins tonigimden aldim. 
Eczaneden Bebak aci badem sutu ve Klorane kuru sampuan aldim. Her annenin bir kuru sampuana ihtiyaci var. Demedi demeyin hemen bir tane edinin. 
Boyner'de kelebek indirimi olan Givenchy ojeleri de kaptim. Aslinda kirmizi ve fusya. Mavala'yi eczaneden aldim, mor. Almanya'da klorane vardir belki de Bremen'de goremedim. Ha keza mavala ojeleri de. O yuzden Turkiye'den aldim. 
Bunlar da taze bitti. Davidiff cool water'in benim icin her zaman gideri var. Ozellikle yazin gunluk olarak bolca kullanirim. 
Organic teatree mint sampuan da Amerika ganimetlerinden. Bir tane daha var ;) Melvita dus jelini oko test sehr gut diye almistim ama kokusunu begenmedim. Uzun suredir surunuyordu ancak bitti iyi de oldu bir daha almam. 
Elizabeth Arden 8 Hour Cream'i cok merak ediyordum. Burnum silmekten yara olunca eczaneye gitmek yerine bunu aldim. Icinde paraben varmis. Ustelik ven 14 Euro'ya aldim freeshopta 8 Euro civari idi. Anlayacaginiz almaz olaydim. Bu bitmedi sahi daha yeni. Bitince almam anlayacaginiz uzere. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar