Masaj

Masaj sevmeyen az sayidaki insanlardan biri degilim. Bilakis bayilirim. Hergun olsa yaptiririm. Vera dogduktan sonra bel agrilarim baslayinca Bremen'de de yaptirmaya baslamistim. Ill once Park Hotel'de denedim bir iki farkli kisiyi ama cok memnun kalmadim. Zaten Istanbul'dan sonra SPA ortami olarak cok tirt buralar da masaj yapan iyi olsaydi bari dedim pek mesut olamadim. Sonra Swiss Hotel'i denedim ve oradaki Natalia'dan memnun kaldim. SPA'nin kendisi her halukarda tirt yani onu soyliyeyim de yanlis anlasilma olmasin. 
Neyse uzun suredir gidemiyordum hasta olunca Ale'nin israrlariyla geldim. Cok iyi geldi tabiki. Sonrasinda hic benim tarzim olmamasiba ragmen sauna ve buhar odasina da girdim. Hastaligima cok oyi eldi tabi ki. Cildimi mahfedecek ama olsun. 
Simdi hafiflemis bir sekilde tramvayimi bekliyorum eve donmek icin. 
Bu da gunun bonusu weck kavanoz, tarcin cubugu ve anasondan yapilan harika noel susu. 
Simdiden herkese iyi haftalar. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar