İletişim bilgileri devam

1. Edirne'de yer alan Nur Güzellik Salonu ağdada bir numaradır. Randevu almadan gitmeyin zira hep dolular. Koca Sinan Mah. Şevki Arman Cad. Ekşioğlu Apt. (Sarar Butik Arkası) K:1 D:2 Edirne Tel: 0 284 236 26 66 Lazer epilasyon da var

2. Diğer bir cilt doktorum Amerikan Hastanesi'nden Yasemin Oram. Bütün cilt doktorlarımla ilgili detaylı postlar var ama yine de yazayım Yasemin Hanım'dan randevu alabilmek bir olay. O yüzden artık Prof. Dr. Gönül Ergenekon'a gidiyorum. Ama Yasemin Hanım kadar tatlı bir doktorum olmadı hiç. O da bir aslan burcu ;) 

3. Tandoori Hint Restaurant'ını çokçok beğenirim. Söylemem lazım ki bir kez içeride hamam böceği gördüm. Ama sallamadım. Akaretler Süleyman Seba Cad. Kent Apt. No: 77/1 Maçka Tel: 0 212 236 75 51 yemeksepeti elitte de varlar.

4. Yirmi yaş dişçekimi. Doktor tavsiye edilmez derler ama üstüne tanımam. Sorumluluk almam gidip de memnun kalmazsanız ama biz bir güruh şeklinde 20 yaş dişi çektirdik kendisine. Memnun olmayan kimse yok. İngltere'den gelen pek çok hastasına rastlayacaksınız bekleme salonunda. Son kalan ikiyi ona çektiricemTürkiye'ye gelip. İstanbul İmplantoloji www.istanbulimplantoloji.com Dr. Dt. Tolga Gülçiçek 
Adres: Ataşehir Bulvarı 49. Ada Kamelya 1 Sitesi 4. Blok D: 4 Ataşehir İstanbul
Tel: 0 216 455 50 00

5. I Phonumun camı kırıldığında birazdan bilgilerini vereceğim yerde işlemlerimi halletmiştim. Memnun kaldım. Gezegen Bilişim Hizmetleri. Ben Etiler'dekine gitmiştim.
Merkez: Nisbetiye Cad. 30/15 Levent Tel: 0 212 270 00 00
Şube: Emin Ali Paşa Cad. 114/1 Bostancı/Kadıköy Tel: 0 216 445 30 40
destek@gezegen.com.tr www.gezegen.com.tr

6. İrem'in bekarlığa vedası için hazırlattığım t shirt ve Elif'in doğumgünü için olna t shirt, ğpeçetelik vs hatırlarsınız belki Ebru Ceylan Çap By Prima Tasarım
Gsm: 0 532 683 79 30
www.bekarligavedapartisi.com
primadancocukcabirdunya.blogspot.com
ceyturcap@gmail.com
bekarligaveda@gmail.com
info@bekarligavedapartisi.com

Ama bekleyin siz İrem'in bana benim bekarlığa vedamda hazırladıkların görünce bence başka yere gitmeyeceksiniz.

7. Ayşegülnişanını yapan organizasyon şirketini bayaa beğenmiştim ben. O yüzden onların kartını da almışım. FD Organizasyon Tuba Fidan  www.fdorganizasyon.com fdorganizasyon@hotmail.com info@fdorganizasyon.com Gsm: 0 507 261 35 26

8. Yine Levent'tekiplazalarda çalışıyorsanız çağıracağınız taksi Uygun Taksi'dir. 0 212 284-34 35 -284 95 81 - 283 63 64 - 269 22 65

9. Studio Hakan bilmem ne demiştim ya Yapı Kredi C Blok'ta ve 4. Levent'te, Yapı Kredi C Blok'taki Volkan devralmıştı sahi orası artık Volkan Hair Design. 0 212 282 59 10 - 282 61 05

10. Etilerde'ki Kadir Burtgil Kuaför'den bahsetmiştim. Üniversite'de saçlarımı bir dönem ona kestirmiştim. İyi kuafördür. Hatice güzel manikür yapar, Aslı güzelmakyaj yapar ve kaş alır. Kültür Mah. Arnavutköy Yolu No: 22 Etiler İstanbul Tel: 0 212 358 19 59

11. Bir iş çıkışında Lucca'da Nazım Durak'la aynı koltuklu sehpalı yerde oturmuştuk. Burnunu azıcık düzeltebiriz demişti. Ben almayayım alana da mani olmayayı. Novita Yeni Hayat Manolyalı Sok. No: 5 3. Levent İstanbul Tel: 0 212 284 97 03 (Pbx) - 324 81 69/61

12. Yine Levent Plazalardaçalışanlar için Levent Manavı Tel: 0 212 283 45 53 - 264 77 66

13. Kuzguncuk'taki hayat kurtarıcım Erem Kuaför. Yanlış hatırlamıyorsam fön 7 Lira. Ağda ve fön dışında tavsiye etmem ama. ay bir dakika pardon haksızlık etmeyeyim benim düğünde yengemlerin kuzenlerimin fala saçlarını hep Erkan Bey yaprı. Acayip güzel olmuştu, çok şaşırmıştım ben de hatta. Evet ya düğün dernek için de güzel orası. Topuz mopuz. Fakat Erem Kuaför'ün sahibi Erkan Bey'in eşinin bir güzellik salonu var aynı mekanda. O mekanda ünlüleri hayal bile edemezsiniz ama Ebru Akel diyeyim, Seda Sayan diyeyim. En son 175 TL idi cilt bakımı. Nasıl memnun kaldım bilemezsiniz. Kadın 10 numara. Zaten kadının cildine bakın anlarsınız. Adı Emine Özgen. Yenigün Sokak No: 21/1 Kuzguncuk Üsküdar /İstanbul
Tel: 0 216 341 13 40

Bu kadar canlar. Hadi kalın sağlıcakla.

Yorumlar

Hulya dedi ki…
Volkan Hair Design sahibi Volkan vefat etti bu arada :( bir motor kazasında.

Popüler Yayınlar