Sabrina's Haus

Otel Bozburun'da. Dalaman'dan iki saat kadar araba ile gitmeniz gerekiyor. Marmaris Datça arasında. Biz otelin transferini tercih etmiştik. Volkswagen veya Mercedes minibüsler kullanılıyor. Bozburun köyünden yukarıda gördüğünüz tekne ile alınıyorsunuz. 10 dakikalık falan bir mesafe. Ben Sabrina's Haus'un arkası tamamen orman ve etrafta Sabrina's Haus dışında hiçbir şey yok sanıyordum. Yan yana oteller dizili. Ama en güzel Sabrina's Haus.  
Sabrinas' Haus'un sol yanında boş bir alan var, sağ yanında da Orfoz Restaurant. Toplam 15 odası var. Hayatımda bu kadar güler yüzle çalışan garsonlar görmedim. İçlerinden mi öyle geliyor yoksa eğitimlerinin parçası mı bilmiyorum ama sen amcasının oğluymuşsun da evine misafir gitmişsin gibi davranıyorlar. Asım'ı anlatmak için ise ayrı bir post yapmam lazım. Asım oranın herşeyi. Dünya tatlısı.

 Mekanda bol bol incir ağaçları var. Uzun süredir dalından incir yememiştim. Güzel geldi :)




 Odamızın jakuzisi.

 Odamızın terası.
 Bu başka bir odanın gazebosu.
Bizim teras. Benim plaj çantam (Yargıcı), Avene Thermal Sprayim ve Nivea güneş kremi (Organic olan Rareblossom'um bitince bunu almıtım süpremarketten. Ama memnun kalmadım. Sonra başka resimler de koyacağım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar