amanın kızlar toplanın haberim var

Dün cilt doktoru Prof. Dr. Gönül Ergenekon'a muayeneye gittim. Muayenehanesinde değil Florance Nightangale Çağlayan'da. Toplantısı olduğu için yarım saat gecikti. Özür de dilemedi. Ama öyle hükümet gibi kadınki ben pıstım resmen. Bir ara boğazı gıcık yaptık su getireyim mi falan oldum. Çok hoş bir kadın ve cildi de çok güzel. Neyse efenim bana şu yukarıda gördüğünüz Obagi System Professional C Serumu önerdi. Nerdeyse damardan C vitamini gibi. Bana %15'i önerdi. %5'i var gözler içinmiş sadece. %10, %15 ve %20 var bir de. Onlara artık cilt tipinize göre doktor karar veriyor. Sadece dün gece ve bu sabah sürdüm ama etkisine inanamadım. Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama yumuşacık ve ışıl ışıl hissediyorum kendimi. Düğüne kadar parlamak istiyorum dedim. Tamam parlatalım seni dedi. Hatta ve hatta bir şey yapmasanız da çok güzel gelin olursunuz dedi çok mutlu oldum. Dr. Halil Beyazıt'ın verdiği papulex kremi de beğendiğini söyledi. Onlar durusn şimdilik, atma yine kullanırsın ama şimdilik sadece verdiklerimi kullan dedi. Eczane sadece bu ve güneş koruyucu krem vardı, ben de şimdilik onları kullanmaya başladım. Bakalım ileride nasıl olacak?
Bir ara vitamin enjeksiyonu yaptırmayı da planlıyorum. Anlatırım yaptırırsam bakalım.
Prof. Dr. Gönül Ergenekon Muayenehane tel: 0 212 234 21 92, 232 21 60
Yüzünü çok fazla yıkama dedi. Daha doğrusu yüz yıkama jel/sabun vs ile yıkama dedi. Topicrem'in yüz temizleme suyunu verdi. Henüz onu alamadım ama bende Bioderma H2O olduğundan ve de benzer olduğundan onunla yüzümü silip arkasından normal suyla durulamaya başladım. Sonra gece bu serumu sürüyorum. Gece için bir krem daha verdi ama onu da henüz alamadım. Sabah yine bu serumu sürüyorum üzerine Bioderma'nın photoderm A.R. 50 Sbf'sini sürüyorum. O kadar. Başka bir şey yok. Bu güneş kremi de kızaran hassas ciltlere özel. Pratik oldu bu durum hoşuma gitti.
Gelişmelerden haberdar ederim sizi.

Yorumlar

Dudu dedi ki…
Cildin sorunlu muydu ki? Ben de yavas yavas degistiriyorum da kullandiklarimi hemen ilgimi cekti :) Tonik yerine gul suyu kullaniyorm mesela 1 senedir.
Zeynep dedi ki…
Değil aslında ama gözeneklerimi kafama takıyorum. Bir de stres, sigara falan, herkes aksini söylese de ben yorgun göründüğümü düşünüyorum. O yüzden hem o gözenekleri biraz küçültmek hem de daha güzel gözükmek için tamamen. Sanmayasınki çok kokoşum ben hala bazı geceler makyajımı silmeden yatıryorum :( Bir de artık yaş oldu 33, neticede artık dikkat etmek lazım ne yaparsan yap yaşlanıyor insan. O vitaminler aslında cildin sıkılaşması için yardımcı.
Adsız dedi ki…
merhaba, blogunuzu yeni okumaya başladım. gönül hanımı duymuş ama henüz gidememiş görece problemli bir cilde sahip biri olarak tedavinin nasıl gittiğini merak ediyorum. salt bu c vitamini kremi yeterli oldu mu? ve bir de, vitamin enjeksiyonu yaptırdınız mı? son olarak bir de, sakıncası yoksa, muayene ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz? sevgiler.
nihal
Zeynep dedi ki…
Ben o serumdan cok memnun kaldim. Bir sise bitmak uzere. Tekrar gitmem lazim Gonul Hanim'a ama henuz vakit ayiramadim. Enjeksiyon da yaptiramadim henuz. Ben kendi muayenehanesine gotmemistim. Tam hatirlamiyorum ama normal muayene ucretiydi ve sigortadan almistim. Mesela Amerikan'da Yasemin Hanim'a giderken ayrica ve normal muayene ucretinden fazla odeme yapiyordum. Sonra sigortadan aliyordum.
Adsız dedi ki…
bilgi için çok teşekkürler. az önce ışıldadığınızı belirten postunuzla beraber okudum yazdıklarınızı. umarım etkisi uzun sürer.

mutluluklar diliyorum. ve elbette kolaylıklar:)

sevgiler

nihal
Adsız dedi ki…
gece için verdiği diğer kremin adını öğrenebilir miyin ? ayrıca cildiniz yağlımıydı ve siyah nokta probleminiz var mıydı ?
Zeynep dedi ki…
endocare gel cream. cildim yagli ama son zamanlarda fazla degil. siyah nokta prolemim pek yk acikcasi. baen tek tuk olur, o da cok nadiren
Adsız dedi ki…
Bende gitmek istiyorum gönül hanima baya arastirdim muayenehane sinuses aradim arkadaslar muayene ucreti baya el yakiyor 450 tl cilt lekelerim var benimde bunun icin giden varmi acaba icinizde
Mağdur dedi ki…
Gönül Ergenokon mu?
ALLAH Bildiği gibi yapsın
Benim yüzümde ki akne tedavisini iyilestersin diye gittim yüzümü delik deşik bıraktı Sözüm ona tedavi ediyordu. İlk hastaneye gittim beni hemen muayemanetine çağırdı ilk zamanlar hafta da bir sonra sık sık 15 gün de bir ay da biri göremedim o kadar sık ve uzun süre gitmeme rağmen

Popüler Yayınlar