Şurdan burdan ordan şunlardan bunlardan onlardan....

ayakkabılarım genelde çok güzeldir. her zaman böyle babaanne ayakkabısı gibi olmaz. ama neticede avukatım yani oluyor arada. amrika'dan Nine West'ten almıştım. Bileklerimde normalde inceciktir ama burda kalın çıkmış. Hoş yazın sıcaktan akşam üzeri de bazen toynak gibi olmuyor değil.
Bunlar da önden görüntüsü.

Bu da Mac'in highlighter'i mi ne öyle bir şey. Sevgili avukat arkadaşım Yasemin'den öğrenmiştim. Bir gün evine gidip post yapıcam hiç bu kadar makyaj malzemesi olanı görmemiştim sanırım :) Neyse bunu böyle kaş yanından şakaklara doğru hafif sürüyorsun çünkü yüzde en karanlık yerler oaralarmış, ayrıca dudak altı ve üstü de oluyormuş.




anladım ki cafe "Keve"yi hala bilmeyenler varmış. bu ışıklar size eski postlardan tanıdık gelebilir. tünelde... arkadaşlarla oturup şarap içmenin keyfi... züp-per :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar