Dünyanın En Güzel Rimeli

On yılı aşkındır Lancome dedim başka da bir şey demedim. Definicils değişmezimdi. Sonra F'lextencials'ı keşfettim. Arada Prescriptives kullandım yurtdışında bulabildikçe (USA'da bulabilirsiniz çok güzel rimeller), hala da kahverengi rimelim Prescriptives. Sarah Jessica Parker da Prescriptives kullanıyormuş bir ara, şimdi bilmem ne kullanır :) Geçen yıl Harika'da Christian Dior'un Diorshow'unu denedim ve ilk defa Lancome'u bıraktım. İyi de oldu zaten hayvanlar üzerinde deney yaptıkları için oradan alışveriş yapmak istemiyordum. Bugüne kadar da ve halen Diorshow ve Prescriptives'di şifonyerimde yer alan. Taki İrem beni ziyarete gelene kadar ki sanırım 5 Temmuz 2009. Sanki böyle takma kirpik var gibi. Yok diyor ama inanasım gelmiyor. Bazı kadınlar vardır ya bu benim doğal kokum falan şeklinde, herhalde beni yiyor diyorum. Düşünün o kadar takma kirpik gibi duruyor.
Sonra diyor ki Zeynep rimelden bu. Yanında varmoş bir deniyorum ki yok böyle bir şey. Gözümdeki en ufak tüy tanesi bile boyanıp belirgin hale geliyor. O gün bugündür de müptelasayım valla hiçbir tanesini beğenemiyorum. Hayatınızın keşfine hazır mısınız? Bakın o rimel Avon'un Super Full maskarası. İş yerinde Ayşe'ye diyorum bak çok güzel ötekiler de güzeldi zaten diyor oralı olmuyor. Sonra bir deniyor ki o da hastası oluyor. Yalnız İrem'in uyarısı şu, çok çabuk kuramsı sebebiyle her zaman yedekli olmanız lazım. Biz de ilk siparişimizi verdil Avon satan birini bulup. Heyecanla bekliyoruz gelmesini.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Zeynocum,
şirketçe bu rimellerden aldık. reklamın müthiş, umarım etkisi de öyle olur hepimiz artiz gibi gezeriz böyle takma kirpik etkili:)

Popüler Yayınlar